Uitstel van betaling aanvragen

Hebt u nu niet genoeg geld op uw rekening staan maar binnenkort weer wel? Vraag dan uitstel aan tot die datum.

  • Voor de originele rekening kunt u maximaal 28 dagen (4 weken) uitstel uitvragen.
  • Hebt u inmiddels een 1e of 2e herinnering gekregen? Dan kunt u nog maximaal 14 dagen (2 weken) uitstel aanvragen.

Hoe vraag ik uitstel aan?

Uitstel aanvragen regelt u makkelijk zelf. Zorg dat u het 14-cijferig betalingskenmerk/omschrijving van de rekening weet en uw e-mailadres bij de hand hebt. 

Via Ella, onze digitale assistent
Klik rechtsonderin op de chatbutton en type 'uitstel aanvragen' of klik op de knop. Ella vraagt u dan om het betalingskenmerk. Ella geeft u altijd het maximaal aantal dagen uitstel.

Op de betaalpagina van uw rekening
U komt op de betaalpagina via de knop in uw digitale rekening. Hebt u een papieren rekening? Vul dan het betalingskenmerk van de rekening in op onze homepage.

Weet u het betalingskenmerk niet?
Neem dan contact op met onze servicedesk om uitstel aan te vragen voor de juiste rekening. U kunt chatten, een e-mail sturen of bellen.

Betalingsregeling aanvragen

Met een betalingsregeling betaalt u de rekening in maximaal 6 delen. Makkelijk als het bedrag te hoog is om in 1 keer te betalen, maar u wel elke maand een kleiner bedrag kunt missen.

  • Voor rekeningen vanaf 20 euro
  • Maximaal 6 maandelijkse termijnen
  • Automatische incasso als u de regeling zelf online aanvraagt
  • Voor elke rekening vraagt u een aparte regeling aan
     

Hoe vraag ik een betalingsregeling aan?

U vraagt de regeling het makkelijkst zelf online aan. U betaalt dan ook met automatische incasso. We schrijven het bedrag dan elke maand van uw rekening af. Zorg ervoor dat u het betalingskenmerk en uw e-mailadres bij de hand heeft.

Via Ella, onze digitale assistent
Klik rechtsonderin op de chatbutton en type 'betalingsregeling aanvragen' of klik op de knop. Ella vraagt u dan om het betalingskenmerk.

Op de betaalpagina van uw rekening
U komt op de betaalpagina via de knop in uw digitale rekening. Hebt u een papieren rekening? Vul dan het betalingskenmerk van de rekening in op onze homepage.

Weet u het betalingskenmerk niet?
Neem dan contact op met onze servicedesk om een betalingsregeling aan te vragen voor de juiste rekening. U kunt chatten, een e-mail sturen of bellen.

Geldproblemen? Geldfit geeft advies

Rekening direct betalen met QR code

Hebt u moeite om uw rekeningen te betalen of om elke maand rond te komen? Dat kan iedereen overkomen. Blijf er niet te lang mee rondlopen en zoek advies of hulp! Infomedics werkt samen met Geldfit om te zorgen dat u financieel fit blijft of weer kan worden.

Geldfit biedt een luisterend oor en geeft u gratis en anoniem advies over uw financiële situatie. Hebt u schulden? Dan helpt Geldfit u op weg naar professionele schuldhulp.

  • Doe de Geldfit test en bekijk hoe u ervoor staat
  • Krijg een passend advies over uw situatie
  • Zie waar u terecht kunt voor hulp of een persoonlijk gesprek
  • Krijg hulp bij langdurige schulden

 

Bekijk hoe Geldfit u kan helpen