Zo maakt u gebruik van de nieuwe CRoV van Infomedics
Vanaf 1 maart kunt u gebruik maken van de CRoV via Infomedics via https://crov.infomedics.nl
Let op: Uw gebruikersnaam en wachtwoord voor Famed zijn niet meer beschikbaar. Om in te loggen gebruikt u uw gebruikersnaam en wachtwoord die u vanuit Infomedics heeft aangemaakt, dit zijn dezelfde inloggegevens als u voor het klantportaal InZicht gebruikt.
Werkt u vanuit uw softwarepakket met de koppeling? Zet uw software dan om naar de Infomedics koppeling. Houd hiervoor uw inloggegevens van Infomedics, uw AGB code van de winkel en uw contractnummer van Infomedics bij de hand.
Komt u er niet uit, of heeft u andere vragen over de CRoV applicatie van Infomedics? Bel dan met uw Klantexpert team via 088 - 65 55 987.
Dit is er nieuw
Met het vernieuwen van de CRoV hebben we een aantal onderdelen verbeterd. Zo blijven de door u ingevulde gegevens staan wanneer u binnen de CRoV van scherm wisselt. En daarnaast kunt u bij het indienen van een declaratie meerdere producten toevoegen.
Bij het indienen van uw declaraties dient u in het verzekeringsscherm bij de polis te kiezen voor de juiste verzekering. Declaraties op medische indicatie declareert u op de basisverzekering. Voor het declareren van overige producten, kiest u voor de aanvullende verzekering
Aankoopbevestiging visuele hulpmiddelen
Vanuit Famed bent u gewend om een PDF document te ontvangen, na het aanmaken van de verkoop. Dit document is in het verleden opgemaakt vanwege juridische redenen. Met de overgang naar Infomedics zijn deze juridische redenen echter komen te vervallen.
Om deze reden is er voor gekozen om het document in de nieuwe CRoV niet meer aan te maken.
Indien u zelf een aankoopbevestiging wilt hebben voor uw eigen administratie, welke ondertekend kan worden door de klant, kunt u, afhankelijk van de mogelijkheden in uw software, hier de order bevestiging voor gebruiken, of het document zoals hieronder aangegeven.
Het document ‘bevestiging aankoop visuele hulpmiddelen’ kunt u als voorbeeld gebruiken om in te vullen, te printen en te laten ondertekenen door uw klant.
Wij willen nogmaals benadrukken dat dit vanuit Infomedics niet nodig is en enkel voor uw eigen administratie van toegevoegde waarde kan zijn.