Uw overstap in een aantal stappen geregeld
Stap 1: Digitale overeenkomst
U ontvangt uw overeenkomst digitaal ter ondertekening via Signhost. Bij het digitaal ondertekenen identificeert u zich via iDIN. Hiervoor gebruikt u uw privébankrekening. Meer informatie over iDIN? Kijk op www.iDIN.nl.
Stap 2: Bevestiging overeenkomst
Na het ondertekenen van uw overeenkomst wordt de overeenkomst door onze directie ondertekend. Uw overeenkomst is nu definitief geaccepteerd. U ontvangt ter bevestiging een getekend exemplaar per mail.
Stap 3: Wij gaan aan de slag met uw overeenkomst
De afdeling contractbeheer streeft ernaar om uw overeenkomst binnen één week te verwerken. U ontvangt een bevestiging per mail als uw persoonlijk klantportaal is ingericht. Wij sturen u per post ook een welkomstpakket met praktische uitleg.
Gefeliciteerd! U heeft nu toegang tot ‘InZicht’, het klantportaal van Infomedics. U kunt nu deelnemen aan het webinar waarbij u uitleg krijgt over onder andere het aanleveren van uw eerste declaratiebestand.
Stap 4: Uw onboarding
We vinden het belangrijk dat u op de hoogte bent van alle functionaliteiten binnen InZicht. Daarom organiseren we een webinar om u stap voor stap uit te leggen hoe u het portaal kan gebruiken. Zo zorgen we gezamenlijk voor een succesvolle onboarding bij Infomedics.
Wij willen u vragen om via het daarvoor bestemde formulier aan te melden voor de onboardingswebinar. Klik hier om u aan te melden.
Stap 5: Uw eerste declaratie
U krijgt van uw Klantexpert team een bericht waarin ze stap voor stap uitleggen hoe u uw eerste declaratie kan indienen. Uw eerste aanlevering wordt door uw Klantexpert team gecontroleerd. Na controle nemen ze per mail contact met u op.
Stap 6: Persoonlijk contact
Uw Klantexpert team helpt en monitort of alles goed gaat en neemt indien nodig contact op. Heeft u een vraag? Stel deze dan via het klantportaal of neem telefonisch contact op via: 088 - 655 59 87
Dit kunt u van Infomedics verwachten
Verschil in dienstverlening
We vinden het belangrijk dat u bij Infomedics dezelfde of een betere dienstverlening ervaart als dat u gewend bent. Toch kunnen kleine veranderingen van toepassing zijn waarbij u onze dienstverlening anders ervaart. Naast een nieuw portaal, krijgt u ook te maken met een aantal veranderingen in de dienstverlening. Op onze mondzorgpagina leest u terug wat u kunt verwachten van een samenwerking met Infomedics. Daarnaast hebben we de belangrijkste verschillen in dienstverlening voor u samengevat in het volgende document:
Dit doen we voor uw patiënt
We vinden het belangrijk dat uw patiënt ook op de juiste manier wordt geïnformeerd. Daarom sturen we in de eerste periode een flyer mee bij de rekening waarin we uitleggen dat de rekening voortaan via Infomedics wordt verstuurd.
Daarnaast hebben we verschillende (praktijk) materialen voor u opgemaakt die u zelf kunt inzetten om uw patiënten te infomeren. Op www.goedgeregeldvooriedereen.nl kun u de verschillende materialen downloaden of bestellen.
Contact
Heeft u vragen over het digitaal ondertekenen van uw nieuwe overeenkomst? Neem dan contact op via contractbeheer@infomedics.nl.
Declaraties die bij Anders Medical Factoring zijn aangeleverd, worden door Anders Medical Factoring verwerkt. Vanaf 1 mei worden nieuwe declaraties niet meer door Anders Medical Factoring geaccepteerd. Voor vragen over uw huidige overeenkomst en de afwikkeling van uw huidige overeenkomst verwijzen we u graag door naar afdeling Klantzaken van Anders Medical Factoring via info@andersmf.nl