Dit zijn onze kernwaarden

IM_Icoon_Klantenbinding resized

Klantgericht

Als Infomedic denk en handel je met onze klant en de klant van de klant voor ogen. Door jouw inlevingsvermogen, kennis en nieuwsgierigheid, weet je welk product of dienst de klant nodig heeft. En met jouw vindingrijkheid los je problemen en uitdagingen voor klanten op. We gaan respectvol met elkaar om, we zijn betrokken en gaan voor écht contact.  

 

IM_Icoon_Groeiproces resized.png

Groei

Als Infomedic krijg je het vertrouwen en de ruimte om te groeien en jezelf te ontwikkelen. Je hebt de mogelijkheid om cursussen, trainingen en opleidingen te volgen. En je kunt jezelf ontplooien binnen je eigen functie óf doorgroeien naar een andere.   

IM_Icoon_Oplossingsgericht resized 200.png

Oplossingsgericht

Het is je mindset! Je denkt in oplossingen en niet in beperkingen. Het maakt jou gelukkig om met jouw vakmanschap en deskundigheid vraagstukken op te lossen, of ze nou ingewikkeld zijn of heel simpel...  Met jouw oplossing kan de klant, de klant van de klant of je collega weer verder!  

IM_Icoon_Betrouwbaar resized.png

Verantwoordelijk

Dat je verantwoordelijkheid krijgt én neemt. Jouw werk heeft invloed op dat van je collega’s en natuurlijk op het resultaat dat we voor onze klanten willen neerzetten. Met jouw kennis bouw jij mee aan de integriteit en betrouwbaarheid van Infomedics... en dát is een hele verantwoordelijkheid. 

IM_Icoon_Energie-vrouw resized.png

Energiek

Samenwerken en verbeteren kan alleen als we elkaar blijven zien en aanmoedigen. We doen het samen als team, ieder in zijn kracht en met plezier. Wij hechten waarde aan een goede werk- privébalans om vol energie te zijn en te blijven. Want wanneer je lekker in je vel zit, straal je dit ook uit. Dat is niet alleen heel fijn voor elkaar, maar ook voor onze klanten!