Dit zijn onze merkwaarden
Aandacht
Door oprechte aandacht en een persoonlijke benadering zorgen we ervoor dat elk gesprek een prettig gesprek is. De klant voelt zich altijd gehoord en geholpen. De producten en diensten die we aanbieden sluiten naadloos aan bij de klantbehoefte, omdat we ons inleven in de situatie van de klant.
Optimalisatie
Als betrouwbare partner en stabiele marktleider verbreden en optimaliseren we dagelijks onze producten en diensten. We kijken continu naar nieuwe oplossingen om zo onze relaties zo efficiënt mogelijk te kunnen laten werken. En door de verbreding in onze producten en diensten worden we ook voor andere zorg-gerelateerde partijen een interessante partner.
Ontspanning
We streven altijd naar een oplossing die onze klant verder helpt. Van ingewikkelde zaken tot iets simpels dat snel is geregeld. We verdiepen ons in de situatie van de klant of van de klant van onze klant en zetten onze vakkennis in om met een effectieve oplossing te komen. Dit zorgt voor minder rompslomp, minder stress, meer tijd voor elkaar. Oftewel, meer ontspanning.
Betrouwbaar
Wij gaan integer en verantwoordelijk om met de gegevens die we dagelijks verwerken in onze organisatie. We zijn een betrouwbare leverancier van software en services, die op een transparante en duidelijke manier communiceert. Je weet wat je aan ons hebt, wij zijn een ‘trusted third party’.
Dynamisch
We zijn een dynamische organisatie, er gebeurt altijd wat. Je hoort van ons via de socials als we weer ergens in het land aanwezig zijn. Je ziet ons op een beurs, of leest over ons in het nieuws. Onze klanten krijgen updates voor het declaratieportaal en de praktijksoftware en zien elke keer weer een verbetering of worden verrast door nieuwe producten en diensten.