Stap 1: Maak kennis met Infomedics
Onze accountmanager maakt graag een afspraak met u om u kennis te laten maken met Infomedics
Stap 2: Samenwerkingsvoorstel op maat
Op basis van uw wensen stuurt onze accountmanager een passend samenwerkingsvoorstel op.
Stap 3: Uw akkoord
Bent u akkoord met ons samenwerkingsvoorstel? Dan ontvangt u van ons een instructie met de documenten die u moet aanleveren. Deze documenten hebben we in onderstaande checklist voor u samengevat.
Stap 4: Digitale overeenkomst
U ontvangt uw overeenkomst digitaal ter ondertekening via Signhost. Bij het digitaal ondertekenen identificeert u zich via iDIN. Hiervoor gebruikt u uw privébankrekening. Meer informatie over iDIN? Kijk op www.iDIN.nl.
Stap 5: Bevestiging overeenkomst
Als de kredietcheck succesvol is doorlopen wordt de overeenkomst door onze directie ondertekend. Uw overeenkomst is nu definitief geaccepteerd. U ontvangt ter bevestiging een getekend exemplaar per mail.
Checklist voor aanlevering:
- Kopie uittreksel KVK & UBO - registratie
- Kopie bankpas en/of bankafschrift
- Persoonlijk certificaat (registratie) bij VECOZO
- AGB- registratie bij Vektis (op onderneming/vestiging en zorgverlener niveau
Let op! Er moet eerst een geldige AGB- registratie zijn voordat een behandeling gedeclareerd kan worden.
Stap 6: Wij gaan aan de slag met uw overeenkomst
De afdeling contractbeheer streeft ernaar om uw overeenkomst binnen één week te verwerken. U ontvangt een bevestiging per mail als uw persoonlijk klantportaal is ingericht. Wij sturen u per post ook een welkomstpakket met praktische uitleg.
Welkom bij Infomedics!
Gefeliciteerd! U heeft nu toegang tot ‘InZicht’, het klantportaal van Infomedics. U wordt gebeld door uw Klantexpert team om u van harte welkom te heten. Zij helpen u graag op weg met het aanleveren van uw eerste declaratiebestand.
Stap 7: Uw eerste declaratie
Het eerste declaratiebestand verwerken we samen!
Stap 8: Persoonlijk contact
Uw Klantexpert team helpt en monitort of alles goed gaat en neemt indien nodig contact op. Heeft u een vraag? Stel deze dan via het klantportaal of neem telefonisch contact op via: 088 - 655 59 87