Persoonlijke betaalhulp

Onze digitale assistent Ella helpt u direct verder. Komt u hier vanaf uw digitale rekening? Dan weet Ella al om welke rekening het gaat. In andere gevallen vraagt Ella u om het betalingskenmerk van de rekening.

Uitstel van betaling

Heeft u nu niet genoeg geld op uw rekening, maar binnenkort wel? Vraag dan uitstel aan.

betaaldatum

Wat zijn de voorwaarden voor uitstel?

  • Voor de originele rekening kunt u maximaal 4 weken uitstel aanvragen.
  • Heeft u inmiddels een 1e of 2e aanmaning gekregen? Dan kunt u nog maximaal 2 weken uitstel aanvragen.

Hoe vraag ik uitstel aan?

Uitstel aanvragen regelt u makkelijk zelf met het 14-cijferige betalingskenmerk van de rekening. U vindt het betalingskenmerk linksboven op uw papieren rekening. Weet u het betalingskenmerk niet? Neem dan via de chat contact op met een medewerker.

Uitstel aanvragen op de betaalpagina
U komt op de betaalpagina via de blauwe knop in uw digitale rekening. Heeft u een papieren rekening? Vul dan het betalingskenmerk van de rekening in op onze homepagina.

Uitstel aanvragen via onze digitale assistent Ella
Klik hieronder op de chatbutton om te starten.

  • Ella vraagt om het betalingskenmerk en later ook om uw e-mailadres.
  • Ella geeft altijd het maximaal aantal weken uitstel.
  • U krijgt een e-mail als bevestiging.

Een betalingsregeling

Is het bedrag te hoog om in 1 keer te betalen? Met een betalingsregeling betaalt u in maximaal 5 delen.

realtime

 

Wat zijn de voorwaarden voor een regeling?

  • U kunt een betalingsregeling aanvragen voor rekeningen vanaf € 30,-. 
  • Rekeningen onder de € 100,- kunt u in maximaal 3 delen betalen. 
  • Rekeningen vanaf € 100,- kunt u in maximaal 5 delen betalen.  

Let op: U kunt rekeningen niet combineren in één betalingsregeling. U kunt wel aparte regelingen aanvragen voor elke rekening boven de € 30,- .

 

Hoe vraag ik een betalingsregeling aan?

U vraagt de regeling het makkelijkst zelf online aan. U betaalt dan met automatische incasso. We schrijven het bedrag elke maand van uw rekening af. Zorg ervoor dat u het betalingskenmerk en uw e-mailadres bij de hand heeft. Dit staat linksboven op uw rekening. Weet u het betalingskenmerk niet? Neem dan contact op via Ella. 

Op de betaalpagina van uw rekening
U komt op de betaalpagina via de blauwe knop in uw digitale rekening. Heeft u een papieren rekening? Vul dan het betalingskenmerk van de rekening in op onze homepagina.

Via onze digitale assistent Ella 

  • Klik hieronder op de chatbutton. 
  • Ella vraagt om het betalingskenmerk en later ook om uw e-mailadres.
  • U kiest zelf het aantal termijnen en de datum van de eerste termijn. 

Hulp bij uw geldzaken

Maakt u zich zorgen over geldzaken? Staat u financieel onder druk? 
U staat er niet alleen voor. Er zijn organisaties die u kunnen helpen.

  • Geldfit
    Geldfit helpt u met alle vragen en zorgen over geld. U kunt gratis en anoniem contact opnemen.
    www.geldfit.nl
     
  • Schuldenwijzer
    Bij schuldenwijzer kunt u met uw DigiD een eenvoudig en beveiligd overzicht van uw schulden krijgen.
    www.schuldenwijzer.nl
     
  • Nibud
    Het is belangrijk om in actie te komen bij kleine betaalachterstanden of grote schulden. Het Nibud helpt u op weg. 
    www.nibud.nl
     
  • Rijksoverheid
    Elke gemeente biedt schuldhulpverlening. Via uw gemeente kunt u schuldbemiddeling of schuldsanering aanvragen. Lees meer informatie over schulden op de website van Rijksoverheid.
    www.rijksoverheid.nl
     
  • 113
    Heeft u schulden en voelt u zich daardoor somber, verloren of hopeloos? Bij 113 kunt u altijd terecht voor een gesprek. U kunt geheel anoniem bellen of chatten.
    www.113.nl