Zoeken
-
Wat moet ik doen als ik dubbel of te veel heb betaald?
Als u de rekening dubbel heeft betaald, wordt dit automatisch binnen 10 dagen teruggestort. Controleer na die periode of het bedrag goed is teruggestort.
-
Waarom lukt het niet om mijn rekening toe te voegen?
Neem contact op met onze digitale assistent Ella als het niet lukt om uw rekening toe te voegen.
-
Kan ik een account voor mijn gezin aanmaken?
Uw account is persoonlijk. U kunt geen rekeningen van andere personen toevoegen.
-
Hoe vraag ik een kopie van mijn rekening aan?
Ontvangt u uw rekeningen digitaal en heeft u het betalingskenmerk? Dan kunt u de rekening opnieuw downloaden via de betalingschecker hieronder. Neem anders contact op met onze digitale assistent Ella.
-
Hoe kan ik zien of mijn rekening gedeclareerd is bij mijn zorgverzekeraar?
Infomedics kan meestal controleren of u recht heeft op een vergoeding. Als er niets op staat en u denkt wel recht te hebben op vergoeding, dien uw rekening dan in bij de zorgverzekeraar.
-
De gegevens op mijn rekening kloppen niet. Wat moet ik doen?
Geef dit meteen door aan uw zorgaanbieder. Infomedics houdt geen eigen bestand met gegevens bij.
-
Hoe kan ik een betalingsregeling aanvragen?
Als u uw rekening niet in één keer kunt betalen, kunt u een betalingsregeling aanvragen. Dit kan bij rekeningen vanaf € 30,-.
-
Moet ik een account aanmaken om mijn rekening te bekijken?
U heeft geen account nodig om uw rekeningen te bekijken. Vraag bij uw zorgaanbieder of u de rekeningen per e-mail kan ontvangen.
-
Wat is het rekeningnummer van Infomedics? (IBAN)
Onze IBAN is NL34 ABNA 0243 2400 58. U kunt het bedrag overmaken t.n.v. Infomedics BV. Vermeld bij uw betaling naast het rekeningnummer altijd het betalingskenmerk.
-
Hoe kan ik mijn verzekeringsgegevens wijzigen?
Geef het op tijd door aan uw zorgaanbieder als u iets wilt wijzigen, zoals een wisseling van zorgverzekeraar of zorgpolis. Neem contact op met uw zorgverzekeraar als u de gegevens wilt wijzigen die uw verzekeraar van u heeft.
-
Heb ik mijn rekening betaald?
Wilt u weten of u uw rekening al heeft betaald? Voer dan hieronder het betalingskenmerk in.
-
Waarom is mijn rekening niet vergoed door mijn zorgverzekeraar?
Als uw rekening niet vergoed is door uw zorgverzekeraar, kan dit verschillende redenen hebben. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar.
-
Ik heb mijn rekening al betaald. Waarom krijg ik een aanmaning?
Dan hebben uw betaling en onze aanmaning elkaar misschien gekruist. De aanmaning was dan al onderweg op het moment dat wij uw betaling verwerkten. Controleer of uw betaling goed binnen is gekomen.
-
Privacystatement
Wij leggen u uit hoe wij uw gegevens gebruiken, en hoe wij omgaan met uw privacy.
-
Infomedics: zorg voor elkaar
Infomedics verstuurt rekeningen namens duizenden zorgaanbieders in heel Nederland. Zo heeft uw zorgaanbieder meer tijd voor het verlenen van goede zorg. Goed geregeld, voor iedereen!