Zoeken
-
Wat zijn de betalingsvoorwaarden?
U heeft een behandeling gehad of een bezoek gebracht aan een praktijk. We sturen altijd eerst een originele rekening per e-mail of per post. U heeft 30 dagen om deze rekening te betalen.
-
Bezwaar tegen een onjuiste rekening
Bent u het niet eens met wat er op uw rekening staat? Infomedics kan helaas geen vragen beantwoorden over de inhoud van uw behandeling. We kunnen meestal wel een bezwaar voor u indienen bij de zorgaanbieder. Dat doet u via onze digitale assistent Ella met de knop hieronder.
-
Waarom rekent Infomedics incassokosten?
Infomedics rekent incassokosten omdat het ons geld kost als u de rekening niet op tijd betaalt. Hieronder leggen we dit uit.
-
Over Infomedics
Infomedics helpt u bij het begrijpen en betalen van uw rekeningen. Hieronder leest u meer over Infomedics en onze dienstverlening.
-
Ik heb al bij de zorgaanbieder betaald. Waarom krijg ik deze rekening?
Als u de rekening al direct aan uw zorgaanbieder heeft betaald, kunnen we een bezwaar voor u indienen.
-
Ik krijg post die niet voor mij bedoeld is. Wat moet ik doen?
Geef de gegevens op de envelop via het formulier aan ons door: https://www.infomedics.nl/post.
-
Why did I receive a notice of default without an original invoice?
Infomedics will never send you a notice of default (with added costs), without sending you an original invoice by e-mail or post first.
-
Uw kind wordt binnenkort 18
Wanneer uw kind 18 jaar wordt, is het volgens de wet financieel zelfstandig. Daar komen nieuwe verantwoordelijkheden bij voor uw kind. De rekening van Infomedics hoort daar ook bij.
-
Mijn kind wordt binnenkort 18. Wat moet ik doen?
Wanneer uw kind 18 jaar wordt, is het volgens de wet financieel zelfstandig. Op deze pagina leest u alles over wat u samen met uw kind moet regelen.
-
Ik kan de rekening niet inzien
Op de betaalpagina klikt u op 'Download rekening'. Heeft u deze stappen gevolgd en kunt u de rekening nog steeds niet inzien? Of heeft u een ander probleem? Neem dan contact op via onze digitale assistent Ella.
-
Digitaal factureren is de toekomst
Een digitale rekening is gemakkelijk, veilig en beter voor het milieu! We streven ernaar om zoveel mogelijk rekeningen digitaal te versturen en dat onze bekende “roze envelop” bij steeds minder mensen op de mat valt.
-
Ik sta onder bewind. Hoe geef ik dit aan jullie door?
Staat u of uw cliënt onder bewind en wilt u dat de rekeningen van Infomedics naar een ander adres worden gestuurd? Stuur hiervoor de beschikking van de rechtbank naar info@cmib.nl.
-
Hoe krijg ik een overzicht van mijn rekeningen?
Als u de betalingskenmerken weet en u de rekeningen per e-mail ontvangt, kunt u uw rekeningen (opnieuw) downloaden. Vul uw betalingskenmerk hieronder in.
-
Hoe kan ik een betalingsregeling aanvragen?
Als u uw rekening niet in één keer kunt betalen, kunt u een betalingsregeling aanvragen. Dit kan bij rekeningen vanaf € 30,-.
-
Heb ik mijn rekening betaald?
Wilt u weten of u uw rekening al heeft betaald? Voer dan hieronder het betalingskenmerk in.