Zoeken
-
Wat zijn de betalingsvoorwaarden?
U heeft een behandeling gehad of een bezoek gebracht aan een praktijk. We sturen altijd eerst een originele rekening per e-mail of per post. U heeft 30 dagen om deze rekening te betalen.
-
Bezwaar tegen een onjuiste rekening
Bent u het niet eens met wat er op uw rekening staat? Infomedics kan helaas geen vragen beantwoorden over de inhoud van uw behandeling. We kunnen meestal wel een bezwaar voor u indienen bij de zorgaanbieder. Dat doet u via onze digitale assistent Ella met de knop hieronder.
-
Waarom rekent Infomedics incassokosten?
Infomedics rekent incassokosten omdat het ons geld kost als u de rekening niet op tijd betaalt. Hieronder leggen we dit uit.
-
Rekening betalen
Infomedics helpt u bij het begrijpen en betalen van uw rekening. Heeft u meer tijd nodig om te betalen? Of een foutje gemaakt bij het overmaken? Hieronder leest u wat u kunt doen.
-
Aanmaning/Sommatie
Hier vindt u alles over aanmaningen en sommaties.
-
Digitale rekening
Heeft u uw rekening per e-mail gekregen en een vraag? Hieronder leest u de meest veelgestelde vragen over de digitale rekening.
-
English FAQ
We will answer the most frequently asked questions in English. Please note that our digital assistant Ella can speak more than 10 languages and can also translate a livechat with a customer service employee in real-time.
-
Vergoedingen
Wilt u weten waarom uw rekening niet (volledig) is vergoed? Hieronder vindt u de meest veelgestelde vragen. Neem voor meer informatie contact op met uw zorgverzekeraar.
-
Gegevens wijzigen
Wilt u uw gegevens aanpassen? Alleen uw zorgaanbieder kan dat voor u doen, Infomedics kan dat niet. Hier leest u hoe het werkt.
-
Portaal voor zorgconsumenten
Heeft u een vraag over inloggen in het portaal voor zorgconsumenten? Bekijk dan de veelgestelde vragen hieronder.
-
Andere vragen
Heeft u een andere vraag? Bekijk dan hieronder de overige vragen. Staat uw vraag er alsnog niet tussen? Neem dan contact op met onze digitale assistent Ella.
-
Waarom krijg ik een rekening terwijl ik verzekerd ben?
Afhankelijk van de afspraken met uw zorgaanbieder dienen wij de rekening eerst in bij de zorgverzekeraar, u ziet dit terug op de rekening. Geen vergoeding gekregen, maar wel verzekerd? Dien de rekening dan zelf in voor een vergoeding.
-
Over Infomedics
Infomedics helpt u bij het begrijpen en betalen van uw rekeningen. Hieronder leest u meer over Infomedics en onze dienstverlening.
-
Vraag en antwoord
Op deze pagina leest u meer over de meest gestelde vragen aan Infomedics.
-
Ik heb al bij de zorgaanbieder betaald. Waarom krijg ik deze rekening?
Als u de rekening al direct aan uw zorgaanbieder heeft betaald, kunnen we een bezwaar voor u indienen.