Chatten

Digitale assistent Ella

Onze digitale assistent Ella geeft 24 uur per dag snel antwoord op uw vragen. Tussen 09.00 en 17.00 uur kan ze u doorverbinden met een medewerker. Buiten openingstijden kunt u via Ella een bericht voor ons achterlaten. Onze medewerkers beantwoorden uw bericht per e-mail.

Get help in your language

Our digital assistant, Ella, speaks 10 languages. Use the Translate feature to chat with Ella or our customer support team in the language you're most comfortable with.

Veelgestelde vragen

output-onlinepngtools (2).png

Heeft u onze vraag en antwoord pagina al bekeken? U vindt hier antwoorden op de meest voorkomende vragen over het betalen van de rekening, vergoedingen, herinneringen of aanmaningen en nog veel meer. 


Ga naar de veelgestelde vragen

Bewindvoering

Staat u of uw cliĆ«nt onder bewind? Geef dit door aan het CMIB. Het CMIB handelt in opdracht van Infomedics alles af wat met insolventie te maken heeft. Stuur de beschikking van de rechtbank als bijlage mee met het formulier. 

Beschikking opsturen naar het CMIB

E-mail sturen

Wij doen ons best om binnen 5 werkdagen op uw e-mail te reageren.

Maximaal 3 bestanden.
8 MB limiet.
Toegestane types: gif, jpg, png, pdf, doc, docx.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.

Bellen

Belt u liever? Dat kan. Onze servicedesk is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur op telefoonnummer:

036 - 20 31 900

Langskomen of iets opsturen

Hebt u een afspraak? 
P.J. Oudweg 41
1314 CJ Almere
(Google Maps)

Wilt u ons een brief sturen?
Infomedics B.V.
Postbus 60108
1320 AC Almere