IM_Icoon_Contact_250x250.png

E-mailadres of mobiel telefoonnummer aanpassen

Geef uw e-mailadres en/of mobiele nummer door aan uw zorgaanbieder(s). Infomedics kan deze gegevens zelf niet voor u aanpassen. Uw zorgaanbieder stuurt uw gegevens na uw volgende behandeling of bezoek naar ons door. Zo kunnen we de digitale rekening naar het juiste e-mailadres sturen. En met het juiste mobiele nummer zorgen we ervoor dat u de rekening na een SMS-verificatie als pdf kunt downloaden.

IM_Icoon_Home_250x250.png

Nieuw woonadres?

Geef uw nieuwe adres door aan uw zorgaanbieder(s). Bij uw volgende rekening sturen zij uw nieuwe adresgegevens naar ons door. Zo kunnen wij uw rekening naar het juiste adres sturen. Is er een rekening op uw oude adres bezorgt en niet naar u doorgestuurd? Neem dan wel even contact met ons op. Dan sturen we een kopie naar uw nieuwe adres.

IM_Icoon_Zorgverzekeraar_250x250.png

Gegevens van uw zorgverzekering

Andere zorgverzekering afgesloten? Dit hoeft u niet aan Infomedics door te geven. Wij halen de gegevens van uw nieuwe verzekering automatisch op uit het landelijke systeem. We doen die check ná uw volgende behandeling of bezoek en vóórdat we u een rekening sturen. Het is wel verstanding om een veranderingen in uw verzekering door te geven aan uw zorgaanbieder(s).

IM_Icoon_Checklist_250x250.png

Andere gegevens

Iets anders aanpassen?

  • Tenaamstelling aanpassen: geef dit door aan uw zorgaanbieder.
  • Correctie van een foutje, bijv. in de spelling van uw naam of e-mailadres? Geef dit door aan uw zorgaanbieder.
  • Bewindvoering of insolventie doorgeven: geef dit door aan de zorgaanbieder van uw cliënt. De zorgaanbieder past het adres aan en geeft dit bij toekomstige rekeningen weer door aan Infomedics.