Bent u een tijdje geleden bij uw zorgaanbieder geweest en hebt u nu pas een rekening gekregen? Of wacht u nog steeds op de rekening? Dit kan verschillende redenen hebben.
Uw behandeling is nog niet bij ons bekend
Het kan zijn dat uw zorgaanbieder de behandeling pas kortgeleden of nog niet bij ons heeft gemeld. Sommige zorgaanbieders declareren elke dag, anderen maar 1 keer per maand. We kunnen uw rekening pas opmaken nadat we een declaratie hebben gekregen van uw zorgaanbieder.
We hebben nog geen antwoord van uw zorgverzekeraar
Als het mogelijk is, checken we bij uw zorgverzekeraar of u recht heeft op een vergoeding. U krijgt alleen een rekening voor het bedrag dat overblijft. Dit is uw eigen bijdrage. Als de rekening volledig vergoed wordt door uw zorgverzekeraar, krijgt u geen rekening.
Soms moeten we lang wachten op een antwoord van uw zorgverzekeraar. Pas als we die reactie hebben gekregen, sturen we u een rekening.
U heeft de digitale rekening niet gezien
Als u uw rekeningen digitaal krijgt, dan kan de originele rekening in uw spambox terecht komen. Dit heeft te maken met de veiligheidsinstellingen van uw e-mailaccount. Infomedics heeft hier helaas geen invloed op. Wij adviseren u om het e-mailadres rekening@infomedics.nl toe te voegen aan uw veilige afzenders. De volgende digitale rekening komt dan in uw reguliere postvak.