Wat doet Infomedics?
Infomedics werkt voor duizenden kleine en grote zorgaanbieders in Nederland. Infomedics helpt zorgaanbieders met hun administratie en het sturen van rekeningen. Denk bijvoorbeeld aan tandartsen, mondhygiënisten en fysiotherapeuten.
U krijgt van Infomedics de rekening voor uw behandeling of bezoek. Wij helpen u zo goed mogelijk bij het begrijpen en betalen van uw rekeningen.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Klacht over de behandeling
Heeft u een klacht over de behandeling of de zorgmiddelen die zijn gebruikt? Infomedics kan helaas geen vragen beantwoorden over de inhoud van uw behandeling. We kunnen meestal wel een bezwaar voor u indienen bij de zorgaanbieder. Dat doet u via onze digitale assistent Ella met de knop hieronder.
Let op: Infomedics kan niet bij alle zorgaanbieders een bezwaar indienen. In dat geval laten we het aan u weten.
Klacht over Infomedics
We doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Bent u toch niet tevreden over onze service? Geef dan via onze digitale assistent Ella aan dat u een klacht heeft.
Wij nemen uw feedback serieus en reageren binnen 3 werkdagen op uw klacht.
Andere onderwerpen
Rekening betalen
Betaling checken of meer weten over de betaalopties?
Herinnering/aanmaning
Herinnering of aanmaning met extra kosten ontvangen?
Digitale rekening
Rekening kwijt of hulp nodig bij downloaden?
Vergoedingen
Vraag over de vergoeding van uw zorgverzekeraar?
Gegevens wijzigen
Verhuisd, nieuw e-mailadres of mobiel nummer?
Portaal zorgconsumenten
Gebruikersnaam vergeten of hulp nodig bij het account?
Andere vragen
Onjuiste rekening, kopie nodig of nog niks ontvangen?
English FAQ
Read the most frequently asked questions in English.